moblog uk

mattblogger's moblog

by mattblogger

user profile | dashboard

« older newer »

for rina, daniel & puteri... "MOMENTO FROM PAPA"..with luv from papa!!!


Recent visitors

aktiviti papa today...

(viewed 334 times)
Bookmark and Share
kol 3 pm papa ada jumpa prospek sapri empire tapi prospek nya seorang yg negatif...papa mcm biasa buat presentation tiba2 prospek tu tanya ni meniaga kena keluar modal ke?? aah..papa jawab...satu kedai rm532... terus dia angkat kaki...he3x pehh macam2 hal dan ragam org2 yg papa jumpa... kekadang kelakor pun ada....rupanya prospek ni polis ipk tengah banyak masalah..keta kena tarik..along cari dll..ok le bang sapri...jangan putus asa... kita tangkap gelak aje le kalau jumpa prospek mcm ni.... alhamdullilah abg sapri positif dan tak luntur semangatnya...kol 7.45 pm papa kat pantai rombang jumpa cikgu warda utk aktifkan dia balik....papa beritahu bawah nazar sudah masuk grup cikgu dan mereka laju..papa kasi semangat pada warda...lepas tu mlm dlm kol 9pm papa gi ceng jumpa BEG group...alhamdullilah mlm ni tadi masuk lagi 5 kedai bawah SUHAIRA EMPIRE... papa naik atas biz center jap beli cp dan ajar cikgu md noor registration..cikgu md noor daftar kan 3 kedai..TAHNIAH MD NOOR EMPIRE... alhamdullilah DUPLIKASI dlm BEG group telah nampak hasilnya...yess tahun 2008 ni tahun kita BELAJAR & MENGAJAR..!!!
23rd Feb 2008, 05:32  

Advert