moblog uk

mattblogger's moblog

by mattblogger

user profile | dashboard | mattblogger maps

for rina, daniel & puteri... "MOMENTO FROM PAPA"..with luv from papa!!!

Recent visitors

rss rss feed

lepak santai dgn anak2 papa..

hari minggu kat umah sambil tengok astro...abg daniel  adik puteri cabut uban papa...dan mama pulak potong kuku kaki papa..wah syoknya papa...dibelai manja oleh keluarga papa..tq sayang...
31st Mar 2008, 08:59   comments (0)

suasana kat preview...

ramai yg datang mlm ni...KJ jadi MC ... lebih dari 100 org yg datang papa rase... cikgu azizah ada bawak prospek...cikgu md noor bawak kuchai student yg masuk 7 kedai semalam... MANA BEG MEMBERS YG LAIN???? papa akan teruskan perjuangan papa dan agenda BEG.... seperti biasa... I AM GETTING SMARTER DAN PAPA TAK KAN TOLEH BELAKANG LAGI...ada hantu..he..he..he...SOME WILL...SOME WONT...SO WHAT...??? NEXT.... doakan kejayaan papa ya daniel...puteri...papa sayang daniel...papa sayang puteri...MOMENTO FROM PAPA..WITH SO MUCH LOVE...papa aka mattblogger....
28th Mar 2008, 16:10   comments (0)

papa kat ancasa hotel mitc...

mlm tadi ada preview...tuan hj shaari datang speaker from kl...sempat papa amik gambar buat kenang2an dan pembakar semangat..
28th Mar 2008, 15:53   comments (0)

putra & mercedez benz...

(viewed 352 times)
tahniah bro akhirnya tercapai jugak impian adee n zul nak pakai mercdz...color hitam, sporty, rim 17... papa jumpa secara kebetulan kat kedai aksesori bawah biz center ceng... papa tumpang happy... harap lepas dapat SCISSORS ni akan meletup2 putra... keta keluar pagi tadi... ada kelas gitu bro..!!
28th Mar 2008, 15:51   comments (0)

ikan adik puteri...

(viewed 370 times)
anak papa bela ikan ke??? papa lupa lak nak tanya ikan apa dlm balang tu...yg papa perasan cuma sekor aje yg masih hidup 2 ekor dah mati....
28th Mar 2008, 15:34   comments (0)

gambar semalam..

cikgu md noor daftar 7 kedai kat cyber cafe depan GIANTS..dan 1 kedai dari eddy... papa terus ajar dia org buat pendaftaran...go...go...go..BEG...
28th Mar 2008, 15:32   comments (0)

new flyers...

kamarul tolong papa cop dan tabur flyers hari ni.. cikgu md noor dgn 2 students datang...esok register 8 kedai...tahniah cikgu!! go..go...go..BEG..
26th Mar 2008, 11:23   comments (0)

abg daniel gi sekolah..

pagi tadi mama bekalkan dia mee teow goreng dan biskut coklat yg menjadi kegemaran abg daniel dan adik puteri...
26th Mar 2008, 11:08   comments (0)