moblog uk

mattblogger's moblog

by mattblogger

user profile | dashboard | mattblogger maps

for rina, daniel & puteri... "MOMENTO FROM PAPA"..with luv from papa!!!

Recent visitors

rss rss feed

talipon baru...

ptg tadi adik puteri tunjukkan papa talipon set baru yg mama belikan dia... boleh talipon papa kan.... abg daniel balik umah aje terus adik puteri tunjukkan dgn bangganya talipon dia tu...cantek....gambar dlm bilik adik puteri menangis dan merajuk kerana baru kena marah dgn papa kerana pukul belakang abg daniel dgn kuat...kenapa pukul abg? tak sayang abg ke..??? org lain semua sayang abang dia...darling tak sayang abang ke??
7th Apr 2008, 09:53   comments (0)

daniel gi sekolah...

pagi2 mama dah masakkan makanan daniel, masakkan air panas mandi daniel..mandikan daniel, pakaikan baju daniel..pakai stokin dan kasut daniel...hantar daniel gi sekolah dsbnya.dah besar nanti sayang mama tak...??..saje papa tanya daniel pagi tadi....sayang pa...daniel jawab pendek yg masih mengantok lagi tu....
7th Apr 2008, 09:29   comments (0)

geram tapi sayang...

oooo papa dah dapat tangkap siapa yg selalu main stokin papa ni... patutle selalu papa hilang stokin...dan papa dah dapat tangkap siapa budak yg selalu main tali kasut papa ni... ooooo dia rupanya hah....kalau papa tanya tak pernah mengaku mesti puteri cakap abg daniel yg buat...darling suka pakai stokin papa ke?? saje papa tanya puteri...dia ketawa aje... nakal anak dara papa ni ek...dah malam tak tidor lagi ni...
7th Apr 2008, 09:22   comments (0)

BUNGEE...kegemaran abg daniel..

2 kali dia main...papa dah gayat dah tengok..nak main lagi papa tak beri..lain kali aje kita sambung main..kena balik awal esok daniel nak sekolah...ok kata abg daniel..papa happy dengar...sekarang abg daniel dah matang sikit dan dengar cakap papa bila papa terangkan baik2..tak macam sebelum ini sikit2 merengek dan menangis...good boy..tu sebabnya papa sayang sangat dgn abg daniel ni....mama tak berani tengok lama2... papa sebenarnya takut jugak tengok anak papa lompat tinggi2 sampai atap banggunan...tapi papa kuatkan semangat demi hobi dan minat anak papa... papa doakan tak de apa2 berlaku... apa yg daniel minat janji perkara yg baik pasti papa sokong dan support ok... sukan mcm ni sebenarnya bagus jugak utk MEMBINA KEYAKINAN DANIEL DLM PROSES TUMBESARANNYA...
7th Apr 2008, 09:18   comments (0)

sampai umah...

mama masak mee goreng mamak special...pedas... sebelum tidor abg daniel baca buku cerita atas katil sampai tertidor...papa happy daniel now dah boleh baca buku dgn agak lancar....mama pulak memang MACAM BERTIH JAGUNG...kalau kat umah tu memang banyak cerita nak cerita pada papa....cerita pasal anak2 papa kat umah kat sekolah dllll........ seronok papa mendengarnya walaupun kekadang terasa penat telinga papa mendengarnya...he...he..he....ini lah kehidupan papa bersama mama dan anak2 papa..bila dewasa kelak bila anak2 papa imbas balik moblog ni pasti anak2 papa gembira, ketawa, senyum dan menangis... pasti akan rindukan papa dan mama...dan jugak kehidupan kita ini kan..?? yg pasti papa tanpa penat akan terus merakamkan peristiwa2 yg berlaku dlm kehidupan kita sekeluarga utk anak2 kesayangan papa...MOMENTO FROM PAPA YG TIADA TERNILAINYA.... papa with love....
7th Apr 2008, 09:17   comments (0)

percubaan pertama daniel...

kali pertama separuh dinding aje boleh...papa cakap kat daniel jangan paksa diri kalau tak boleh tak pe...akan datang daniel cube lagi...papa tanya daniel takut ke?? daniel jawab tidak...cuma helmet besar sangat dan susah nak panjat...ok tak pe..syabas anak papa now dah berani utk mencuba sesuatu perkara baru dlm hidup nya...papa tumpang gembira...papa percaya lain kali pasti daniel berjaya mencuba sehingga ke puncak...adik puteri happy aje tengok abg dia bermain...abang...abang...abang...terpekik terlolong adik puteri menjerit nama abg daniel tanda beri sokongan..org2 sekeliling senyum dan ketawa tengok gelagat adik puteri...papa bangga tengok anak2 papa yg walaupun masih kecik semangat SUPPORT EACH OTHER telah dapat ditunjukkan dlm diri masing2...tak kisah le kalau kat umah hari2 gaduh, menangis dsbnya... itu namanya family kan... ketawa sama2 menangis sama2...he..he...he.. dah puas bermain papa bawak anak2 papa balik umah... satu kepuasan dan kebanggaan bagi papa melihat wajah kegembiraan dan keceriaan anak2 papa... papa bersyukur dgn ANUGERAH TERINDAH DLM HIDUP PAPA.... ANAK2 PAPA...
7th Apr 2008, 09:08   comments (0)

sukan panjat dinding...

papa tak tahu namanya...papa bantai aje le cakap panjat dinding...lepas main bungee abg daniel nak main panjat dinding...tinggi jugak dinding tu..ok le papa cakap....
7th Apr 2008, 08:57   comments (0)

daniel tunggu giliran...

lepas beli tiket abg daniel tunggu giliran...adik puteri tak nak main..takut katanya...nak tengok abg aje katanya...
7th Apr 2008, 08:47   comments (0)