moblog uk

mattblogger's moblog

by mattblogger

user profile | dashboard | mattblogger maps

for rina, daniel & puteri... "MOMENTO FROM PAPA"..with luv from papa!!!

Recent visitors

rss rss feed

berat jugak beg sekolah daniel ni...

papa angkat memang berat pon...mama hantar pakai motor... papa peratikan anak papa atas motor sampai hilang dari pandangan...papa doakan semoga Allah sentiasa melindungi anak papa dan berjaya dlm pelajaran dan bila besar nanti jadi org yg berguna pada masyarakat...papa sayang daniel..papa sayang darling...ok lepas hantar MMS terakhir utk hari ni papa terus nak lelapkan mata papa...
20th Feb 2008, 23:29   comments (0)

mama hantar abg daniel sekolah..

sebelum kuar umah abg daniel sempat tunjukkan papa buku silap mata yg dia beli kat pameran buku sekolah semalam..ok nanti senang2 bila papa free daniel tunjukkan papa silap mata yg daniel belajar dari buku tu ok...mama bekalkan jugak coklat utk abg daniel bawak ke sekolah...kat kantin sekolah mama cakap mahal...sebatang 10 sen...baik mama beli kat luar dan suruh anak papa bawak kat sekolah makan...abg daniel memang suka makan coklat tu...
20th Feb 2008, 23:22   comments (0)

daniel dah siap nak ke sekolah..

dia salam dan cium tangan papa..papa cium dahi dan pipi abg daniel...beg sekolah abg daniel pun mama dah siapkan depan pintu umah....
20th Feb 2008, 23:08   comments (0)

morning daniel...

abg daniel bangun dlm kol 6.45 am... papa cium dahi daniel... papa tegur daniel kenapa masa nak mandi tutup kote dia pakai koleh tu..?? kalau mandi kena basahkan semua... abg daniel cakap nilu bila terkena air... ooo papa faham pasal abg daniel baru lepas bersunat... tapi lepas ni kote kena basuh tau...papa pesan pada daniel....atas meja bekal abg daniel dah siap ready...nasi goreng dgn hotdog goreng... dgn air sekali mama bekalkan...air masak... mama memang galakkan anak2 papa minum air kosong banyak2 kat sekolah... air manis2 boleh beli kat kantin sekolah...tapi jangan minum air gas ...mama pesan..sekali2 boleh...daniel mandi air panas...mama mandikan dia pagi ni...
20th Feb 2008, 22:54   comments (0)

hobby papa...

selain buat duit dan habiskan duit..he..he..he..hobby lain papa adalah surfing internet...santaiii yop!! ok papa dah sangap ni nak masok tidor dah... besok papa sambung celoteh lagi utk anak2 papa ni...
20th Feb 2008, 22:46   comments (0)

morning mama....

kol 6.36 pagi dah..papa belum tidor lagi...anak2 papa masih lena kat dlm bilik...pagi ni sempat papa rakamkan aktiviti mama bila bangun pagi...bangun aje mama ke dapor siapkan sarapan utk abg daniel yg nak gi sekolah jap lagi...setiap hari mama buatkan bekalan utk abg daniel...hari ni mama masak apa utk abg daniel?? ooo nasi goreng menu hari ni...memang aktiviti papa setiap hari surfing internet kekadang terbabas sampai pagi....
20th Feb 2008, 22:39   comments (0)

woi bila nak start exercise balik ni...?

(viewed 376 times)
dah lama papa tak exercise ni...rokok makin kuat hisap..pehh...dulu wpun tak rajin sangat tapi seminggu ada le jugak buat... nak start balik yg malas ni... papa cadang esok papa nak start balik exercise...tahun 2008 ni tahun nak buat duit so kesihatan papa pun kena jaga kan...
20th Feb 2008, 20:29   comments (0)

goodnite daniel..goodnite darling..

papa sayang daniel...papa sayang puteri...
20th Feb 2008, 19:58   comments (0)