moblog uk

mattblogger's moblog

by mattblogger

user profile | dashboard | mattblogger maps

for rina, daniel & puteri... "MOMENTO FROM PAPA"..with luv from papa!!!

Recent visitors

rss rss feed

goodnite daniel...goodnite darling..

sampai umah adik puteri dah lena tidor...abg daniel mintak papa bacakan buku cerita yg dia beli tempoh hari kat pameran buku kat sekolah... abg daniel pilih buku cerita doremon...papa pun bacakanlah...seronok papa tengok abg daniel...pasal papa baca dengan penuh perasaan dan dengan pelbagai suara spt dlm tv tu....kelakor pun ada...jam dah dekat kol 10 mlm esok abg daniel nak gi sekolah..so mama suruh stop dulu..nanti papa sambung...lagipun adik puteri dah tidor tu takut terjaga pulak dia nanti..memang dlm seminggu papa akan tumpukan masa dan perhatian papa pada kedua2 anak2 papa...kita satu family mesti keluar enjoy dan makan sama2..satu aktiviti yg menggembirakan dan menyihatkan jiwa papa...jiwa pun kena sihat tau...lepas cium peluk anak2 papa..papa sambung kerja papa kat bilik study papa...
24th Feb 2008, 16:15   comments (0)

family day...

abg daniel makan mcdonald..tapi papa dengan mama tahu sebenarnya dia nak main lagi tu...ok le papa cakap biar anak2 papa enjoy dan puas bermain... papa dan mama peratikan aje gelagat anak2 papa tu,....
24th Feb 2008, 16:12   comments (0)

family day....

dlm masa papa gembira dgn keluarga dan anak2 papa...sedih jugak hati papa bila mengenangkan nasib adik sharlene yg sampai sekarang tidak jumpa diculik oleh org yg tidak berperikemanusiaan dan berhati perut...kat mana agaknya sekarang..tersentuh hati papa bila mengenangkan nasib adik sharlene tu dan ibu bapanya yg papa yakin sedang bimbang dan amat merindui anak kesayangan mereka itu...papa faham perasaan dan isi hati mereka itu...kerana papa pun mempunyai anak2 yg papa amat sayangi...papa berdoa moga adik sharlene tidak diapa2kan oleh penculiknya dan selamat kembali kepangkuan keluarganya.... sayu hati papa.... sambil tu papa peratikan anak2 papa yg sedang kegirangan bermain bersama ... YA ALLAH LINDUNGILAH ANAK2 AKU DAN KELUARGA KU DARI PERKARA2 YG TIDAK DIINGINI..AMIN
24th Feb 2008, 16:07   comments (0)

family day...

abg daniel ajak papa main bowling...papa cakap daniel belum boleh main lagi pasal bola bowling tu berat...bila besar nanti papa bawak main bowling dan snooker ok.... so daniel kena makan banyak2 cepat besar...so nak lepaskan gian abg daniel peratikan aje org2 yg main bowling dari cermin luar saje...papa janji bila daniel besar bawak daniel main bowlin...ok papa janji...
24th Feb 2008, 16:04   comments (0)

family day...

daniel dah besar nanti baru papa bawak main bowling ok...snooker pun boleh main dgn papa nanti... terror sangat tu tak de le tapi boleh le nanti main suka2 dgn anak papa..ataupun kita main pool aje sama2 nanti..masa kat tempat games papa sangat seronok tengok abg daniel main motor..penuh gaya dan aksi tersendiri..dgn mimik muka yg bersemangat...pehh anak bujang papa ni...dah besar nanti papa tak berani belikan motor utk dia... kalau papa beli pun mungkin motor2 yg tidak bahaya sangat spt scooter...ok kot... pehh anak bujang papa dah boleh bonceng mama le...nak bawak mama gi mana tu??
24th Feb 2008, 16:01   comments (0)

family day...

ewah2 anak bujang papa..penuh bergaya dia naik motor racing tu..permainan kesukaan anak bujang papa ni adalah keta dan motor racing...
24th Feb 2008, 15:59   comments (0)

family day...

adik puteri main yg simple dan senang2 aje...perempuan katakan...pilih permaianan yg tak lasak sangat....adik puteri mintak duit dgn papa ...papa kasi utk beli token lagi...rm20 papa peruntukkan utk anak2 papa mainan..tak leh lebih2..membazir..
24th Feb 2008, 15:56   comments (0)

family day...

uikks anak dara papa sampai memanjat...
24th Feb 2008, 15:53   comments (0)