ok laaa

by azrehot

user profile | dashboard | azrehot maps

SEURIEUS BAND - Rocker Juga Manusia


Mungkin orang menyangka ku tak pernah terluka
Tegar bagaikan karang tabu cucurkan air mata
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...

Andai mereka tahu rasa dalam hatiku
Lembut bagaikan salju dan menghangatkan kalbu
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati


Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati

Recent visitors

Friends

More...

rss rss feed

tengok tuuu...

(viewed 774 times)
loji air kat malaysia memang hampas gas... geli nengok... eiii
jijik... uuwekkkk... uuuwekkkk... ni ok lagi laaa... bukak paip je
kuar chinese tea... semalam bukak paip je kuar nescafe... tinggal
panaskan je pastu letak gula... hampassss... selama gue tinggal kat JB
tak penah pun ada masalah air kotor sepanjang waktu...
30th Jun 2006, 03:00   comments (13)

presentation...

(viewed 773 times)
lama tak kena stay kat opis... kali ni kena stay pulak setelkan menda
nih... masa tak banyak maka gunakan saja apa yang ada... ni suma bos
punya pasal... last last minit baru nak mintak...
30th Jun 2006, 02:55   comments (13)

proposed hotel

(viewed 962 times)
its almost two weeks that i concentrate to design this hotel... and
change the elevation to make it looks more modern than before... but,
still not sure whether its appropriate to have this kind of design
among the bahrain's traditional looking buildings around that area...
from the concrete, i change the facade into steel and glass...
perghhh... to have this kind of construction methods in this hot
country, maka berair la ketiak pak arab yang masuk bangunan nih...
buttttttt.... don't worry... the new technology had counter all the
risk... cumaaaaaa... sediakan je la duitnya... tapi takpe sebab pak
arab tu kaya... bila cost of construction tu meningkat, makanya
architect's fee pun akan bertambah... sebab tu bos gue suka...
bijakkkkk... bijakkkk... bos cakap...
28th Jun 2006, 02:50   comments (17)

interior gen2

(viewed 4167 times)
huuuu... this is my first time naik gen2... punya la dah lama keta ni
kuar... tak pernah ada peluang sebab takde kengkawan yang beli dulu...
akhirnya encik jimok jugak yang beli... dapat la try sekali... tima
kasih jimok... tima kasih kura kura... ( gila jakun gue nih... )
28th Jun 2006, 02:39   comments (15)

for sale

(viewed 844 times)
but i'm looking for the new accoustic guitar... to complete the collection...
28th Jun 2006, 02:36   comments (11)

spider lily

(viewed 990 times)
bunga ni tengok dari jauh je macam best... tapi bila usya dekat dekat
jadik macam tak best...
28th Jun 2006, 02:33   comments (8)

eh... ada lagi laa...

(viewed 735 times)
ada dua tempat bocor rupanya... kureng asem betul sapa yang eksiden
meninggalkan onak dan duri kat jalan raya ni...
27th Jun 2006, 03:39   comments (4)

pancit

(viewed 792 times)
baru pagi ni nak gi kerja terperasan pulak kereta senget lain macam
je... rupa rupanya ada sebatang paku dah terpacak baekkk punya kat gue
punya tayor depan... nak cabut tak bole la pulak... terpaksa la gue
tukar tayor spare... tayor spare pulak takde hangin... lagi la hangin
satu badan... satu keje nak gi pump angin dulu... baru tadi hantar
kedai suruh tampal... alang alang dah kat kedai tayor maka suruh dia
ketuk sportrim tu sekalik... kopak lagi kocek gue... patut la gatal je
tangan kiri nih... baru minggu lepas bateri kong kena tuka baru... sib
baik tak tukar spotrim baru... kalau tak bukan setakat gatal je tangan
kiri ni... habis berkudis terus haa...
27th Jun 2006, 03:37   comments (11)