ok laaa

by azrehot

user profile | dashboard | azrehot maps

SEURIEUS BAND - Rocker Juga Manusia


Mungkin orang menyangka ku tak pernah terluka
Tegar bagaikan karang tabu cucurkan air mata
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...

Andai mereka tahu rasa dalam hatiku
Lembut bagaikan salju dan menghangatkan kalbu
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati


Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati

Recent visitors

Friends

More...

rss rss feed

the azzuri won the title

(viewed 694 times)
watching final match @ hartamas square... gila gua rasa nak pengsan...
baru balik dari rompin terus bebudak ni tarik gi hartamas... kol 9
malam dah gerak ke sana takut tak dapat tempat... dan akhirnya itali
menang... dan kesian zizou bersara dengan cara yang mengaibkan... tu
laaa sapa suruh... tanduk bola masuk gol la lagi bagus dari tanduk
dada matterazi... sengalllllllllll
10th Jul 2006, 05:52   comments (2)

red snapper

(viewed 714 times)
consolation prize for this trip before we hit by storm in the
afternoon... hooked the fish in the morning before the cloud turn into
dark but not so scary... luckily its not a perfect storm laaa...woooo... memang ada problem nih... kena upload lagi sekali...
10th Jul 2006, 05:50   comments (0)

test upload

(viewed 800 times)
tadi dah upload gambor yang sama dalam TA tapi tak kuar plak... macam
ada problem je...
10th Jul 2006, 05:49   comments (5)

swift

(viewed 746 times)
yang ni dashboard suzuki swift yang baru pulak... tetiba je terjumpa
gambor nih...
3rd Jul 2006, 03:28   comments (5)

rindu arrr...

(viewed 831 times)
rasa macam nak gi bali laaa... aku rasa macam dah kena mandrem je...
abis arrrr...
3rd Jul 2006, 03:22   comments (5)

haiii laaaa...

(viewed 789 times)
tengok gambor ni terasa macam nak pulkam... dah la durian tengah gugur
nih... kalau balik minggu depan sah sah dah abis... tapi minggu depan
nak gi rompin la pulak... nak balik minggu lepas tak dapat la pulak...
gaji tak masuk lagi... weii bila la dia nak bagi gaji aku nih...
3rd Jul 2006, 03:15   comments (22)

my little luna

(viewed 851 times)
dalam bilik tido... boring aaa takde stok gambor lagi... tepaksa selit
gambor gambor lama je laaa...
3rd Jul 2006, 03:11   comments (7)

yeaaa... akhirnyaaaaa...

(viewed 782 times)
setelah sekian lama menunggu akhirnya dapat jugak layan.... layannnnnn...
masih terngiang ngiang....

"... aku bukan pahlawan berparas tampan... sayap sayap pupus
terbakarrrrrr... salah benar semua pernah ku lakukan... la la la laaa
la la laa laaa laaaaa..."
30th Jun 2006, 03:03   comments (12)