ok laaa

by azrehot

user profile | dashboard | azrehot maps

SEURIEUS BAND - Rocker Juga Manusia


Mungkin orang menyangka ku tak pernah terluka
Tegar bagaikan karang tabu cucurkan air mata
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...

Andai mereka tahu rasa dalam hatiku
Lembut bagaikan salju dan menghangatkan kalbu
Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati


Kadang kurasa lelah harus tampil sempurna
Ingin ku teriakkan...


Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati
Rocker juga manusia punya rasa punya hati
Jangan samakan dengan pisau belati

Recent visitors

Friends

More...

rss rss feed

new

(viewed 795 times)
mulakan hari anda dengan hari yang baru... walaupun monitor baru
meletop dua hari lepas... buat tak tau je walaupun bos bising...
16th Jun 2006, 03:13   comments (6)

baru adil

(viewed 776 times)
sib baik kak J bagi tau... kalau send dalam satu email dia akan kuar
dua gambor dalam satu post... kalau tak haram gue tatau...
hehehehheeee... tima kasih banyak kak J.... akak memang terer la dalam
bab menggodek godek nih... ;D
14th Jun 2006, 03:17   comments (8)

BMW?

(viewed 916 times)
BMW stand for errrr... banyak makan wang... bas mini wilayah (dah
pupus)... and now....
14th Jun 2006, 03:07   comments (11)

sena

(viewed 879 times)
150 years old tree...
14th Jun 2006, 02:58   comments (2)

malam pulak

(viewed 953 times)
night shot pulak... baru la adil... rasanya yang ni penah post dalam
yang dulu kot...
13th Jun 2006, 08:15   comments (3)

nak jugak...

(viewed 784 times)
compulsary object... even though i'm not so proud of it... errr... not
proud at all...

orang lain jangan ikut... bior gue sorang je yang tak bangga... dalam
ni masih belum post gambor KLCC... maka adalah lebih baik gue post
skarang...
13th Jun 2006, 08:12   comments (2)

its epiphytes

(viewed 701 times)
not a parasites... ;D
13th Jun 2006, 07:45   comments (0)

finger lickin' good

(viewed 751 times)
kakak ku tua sambil jilat jari...
13th Jun 2006, 05:26   comments (11)